Review | Duo Penotti Cookies & Milk

COOKIES & MILK? Klinkt als OREO! Ik ben helemaal niet zo’n fan van chocopasta maar ik deed zowaar een vreugdedansje in de supermarkt toen ik deze pot Duo Penotti tegenkwam.

Wat staat er op de potti?

Duo Penotti Cookies & Milk bestaat voor 25% uit koekjes, in combinatie met melkpasta. Het is bereid met 100% natuurlijke ingrediënten, zoals biologische melk, hazelnoten en UTZ gecertificeerde cacao. De voedingswaarden? Als je een schuldgevoel wilt voorkomen, kun je hier het beste niet naar kijken. Een klein overzichtje: 85 kilocalorieën, 5,6 g vetten, 8 g koolhydraten en 0,6 g eiwitten per portie (van 15 g).

Maar hoe proeft ‘ie dan?

Oké, de smaak. Ik hoopte dat Cookies & Milk me niet tegen ging vallen. Als fanatieke fan van OREO koekjes waren de verwachtingen hoog gespannen. Na eerst een beetje zo uit de pot gelepeld te hebben – yes, for real -, at ik een rijstwafel met deze Duo Penotti én met stukjes OREO.

En jeeeeemig, wat is ‘ie lekker. Zelfs als niet-chocopasta-fan ga ik deze koekjespasta vaker eten. Het heeft geen pure overheersende chocoladesmaak maar het proeft meer als een combinatie van witte chocolade, melk en koekjes. Ik vind de smaak een beetje te vergelijken met “het witte” uit de gewone Duo Penotti (die at ik er altijd uit). Mijn mening? Inderdaad dubbel lekker in een potti.

DSC08775

DUOPENOTTI4

Duo Penotti Cookies & Milk is verkrijgbaar bij de meeste supermarkten, onder andere Jumbo en Albert Heijn.

Een gedachte over “Review | Duo Penotti Cookies & Milk

Plaats een reactie